Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a felnottdolgok.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

Név: Dulcinea Event Bt.

Székhely: 1174 Budapest, Baross u. 8.

Adószám: 26332835-1-42

Cégjegyzékszám: 01-06-793408

Telefon: +3620-22-11-074

Központi email: [email protected]

Képviseli: Ágostonné Takács Erzsébet, ügyvezető

Cégjegyzékét vezeti: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adatvédelemmel/adatkezeléssel kapcsolatos elérhetőségei: telefon +36 20 22 11 074

a továbbiakban: Adatkezelő.

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Magyar Hosting Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
e-mail: [email protected]

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Belépők a Felnőtt dolgok rendezvényeire.

3. Rendelési információk

A belépők a Webáruházon keresztül, az Interticket rendszerében valamint az előadások előtt a helyszínen válthatók.

A termékekre vonatkozóan a felnottdolgok.hu oldalon megjelenített árak alanyi áfamentesek.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a tanfolyam mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a belépőt a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Webáruházunkban jegyeket vásárolhat előadásainkra. A felsorolt termékek mellett megtekintheti az előadások rövid leírását, a belépő árát, egyéb tulajdonságait.  Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A. A “Jegyvásárlás” feliratra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével vagy a jobb alsó sarokban található kosár ikonra kattintva ellenőrizheti. Amennyiben a megadott adatokban hibát talál, kérjük törölje az adott jelentkezést és készítsen újat! Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Folytatom a vásárlást” gombot! Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C, A rendelés véglegesítése során adhatja meg számlázási adatait.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

A kiküldött levél tartalmazza az ön jegyét is, amelyet kinyomtatva vagy okostelefonján mutasson be érkezéskor a jegykezelőnek.

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása automatikusan történik.

5. A megrendelt termék ellenértékének fizetésének módja

Káryás fizetés a Barion rendszerén keresztül: A Barion rendszerén keresztül kötelező regisztráció nélkül tud fizetni kártyája vagy Barion-egyenlege használatával. A fizetés a Barion oldalán történik, így mi nem is látjuk a bankkártya-adatait! A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát e-mailben küldjük el Önnek a Billingo rendszerén keresztül, automatikusan.

6. Elállás joga

A vásárló az előadás kezdetét megelőző 48 óráig elállhat vásárlásától, ez után jegyár nem visszatéríthető.

7. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

8. Adatkezelés

Adatkezelési szabályaink mindenben megfelelnek a GDPR-irányelveknek, ezekről bővebben ide kattintva tájékozódhat!

9. Házirend

A jegyváráslással Ön elfogadja rendezvényeink házirendjét, amelyet ide kattintva találhat meg.

9. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

ÁSZF-minta forrása